Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům na prodejně. Řešit požadavky a potřeby zákazníků. Vést administrativu a agendu spojenou s prodejem a následným zákaznickým servisem.
Informace o náboru
- Praxe v oblasti prodeje a péče o zákazníky výhodou
- Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- Rozvinuté prodejní a komunikační dovednosti
- Reprezentativní vystupování
- Flexibilita a vysoké pracovní nasazení
- Odolnost vůči stresu, asertivita a empatie
Zaměření, obor:
Počítačové znalosti - uživatel:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word - pokročilý
Jiné výhody
Zajímavá práce ve stabilní společnosti s výborným finančním ohodnocením. Práce s nejnovějšími technologiemi v mladém kolektivu. Možnost zakoupení mobilního telefonu a příslušenství za nákupní ceny, zaškolení před nástupem, firemní oblečení
Mzda: | 90 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |