Informace o pracovním místě
Pravidelný úklidu každou sobotu a neděli.
Sobota & neděle
6.45 - 7 příprava snídaní
7 - 9 úklid kanceláře v přízemí
9-14 úklid 5 hotelových pokojů, snídaňové místnosti, chodeb a schodiště
Časy úklidů lze flexibilně měnit dle aktuální situace a taky lze předem domluvit vynechání některých víkendových dnů (pro případ dovolené či nemoci).
Jedná se o úklid 4-podlažní nemovitosti v centru města Zlína
o 5x hotelových pokojů (13 m2)
o úklid přístupových prostor (parkoviště, chodby, schodiště)
o úklid stravovací místnosti
o úklid kanceláře v přízemí (200 m2)
Pokojská je zodpovědná za vše spojené s kvalitou úklidu a funkčnosti veškerých prostor (vše zařízení musí být dokonale čisté a funkční, když nebude svítit lampička, bude na Vás problém vyřešit: např. zajistit novou žárovku, případně informovat recepci).
Péče o okolí domu
Každodenní vytírání chodeb a schodiště, zametání parkoviště a přístupové cesty, pravidelné umývání oken, balkónů, parapetů, odplevelení chodníků v létě, odhrnování sněhu v zimě.
Praní a žehlení prádla.
Slušné vystupování.
Zodpovědnost.
Pravidelní a dlouhodobá spolupráce.
Zaslání CV - stručně sepsaných strukturovaných informací o vás.
Výkon práce v centru města Zlína.
- 190 Kč/hod čistého v případě podepsaného daňového Prohlášení poplatníka (růžový formulář) - sazba již zahrnuje příplatek za práci o víkendu.
- Práce na DPP.