Informace o pracovním místě
Neváhejte, staňte se novou posilou našeho týmu a podílejte se na vytváření dynamické společnosti spolu s námi!
Pracovní náplň:
- administrativa spojená s provozem (příprava podkladů na obchodní schůzky, úprava, příprava propagačních materiálů)
- komunikace s klienty
- péče o zákazníky (asistence, zaškolení, řešení požadavků klienta aj.)
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- preciznost, důslednost
flexibilitu
- schopnost efektivně si plánovat a organizovat práci
- analytické myšlení a dobré komunikační schopnosti
- příjemnou a ochotnou komunikaci se zákazníky (telefon, chat, e-mail aj.)
- aktivní znalost práce na PC (uživatelská znalost MS Office)
chuť se rozvíjet a učit
- zkušenosti v IT, práce s grafickým programem a aktivní řidič výhodou
- týmový kolektiv a přátelské prostředí
- pracovní notebook a telefon
- růst mzdy při dlouhodobé spolupráci
- pružnou pracovní dobu
- férové jednání a stabilní zázemí
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Uherské Hradiště |