Informace o pracovním místě
POPIS POZICE
Rádi pracujete s PowerPointem? Hovoříte plynule anglicky? Chcete získat zkušenosti v mezinárodním prostředí?
Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní konzultantskou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici administrátora/ky prezentací na částečný úvazek.
Náplň práce:
*vytváření a editace powerpointových prezentací na základě dodaných podkladů podle zadání - 85 % práce
*vytváření brožur a letáků dle zadání
*práce s elektronickou knihovnou - zakládání a archivace dokumentů
Pracovní doba: 20 hodin/týdně (jedná se o flexibilní spolupráci, potřeba docházet v časech od 9:00 - 22:00, 1-2x týdně potřeba docházet večer, odvoz zajištěn)
Mzda: 120 Kč/hod.
Lokalita: Praha 4 - Pankrác
Nástup: ASAP
Spolupráce: dlouhodobě (alespoň 2 roky)
POŽADAVKY
*VŠ student/ka ideálně
*zkušenosti z obdobné pozice výhodou
*pokročilá znalost MS Office, zejména MS PowerPoint
*znalost grafických programů výhodou
*psaní na stroji všemi deseti výhodou
*orientace na detail
*týmový hráč
*výborná znalost českého jazyka
*znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
DALŠÍ INFORMACE
Benefity:
*vzdělávací kurzy
*zajištěný odvoz po 21:00
*občerstvení na pracovišti
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Referenční číslo: 13-19-307031/FB
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
ID inzerátu: 3117584 Vloženo: 17.12.2018
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...