Informace o pracovním místě
BUDEŠ MÍT NA STAROSTI
- fakturaci, komunikaci s klienty a zajištění běžného chodu kanceláře
- řešení jednodušších C-level problémů (platí že na co si troufneš, to ti rádi
svěříme)
- vlastní interní projekty (od rebrandingu, předělání webu, HR, interní procesy,
manažerské úkoly, až po customer care...). Cokoliv bude dávat smysl v tom tě
rádi podpoříme
Klíčové dovednosti:
Customer Support, Administrativa
Ostatní dovednosti:
Finance, Tax
Znalost technologií:
G Suite, Microsoft Office
RÁDI TĚ POZNÁME POKUD
- jsi pečlivý/á, důsledný/á a organizačně schopný/á
- nejsi korporátní typ a umíš se popasovat s chaosem a dávat věcem řád
- umíš držet deadliny a dotahovat úkoly
- zvládneš dobře působit a komunikovat s klienty a to i v angličtině
- nevadí ti dělat nové věci
- máš drive a chuť zlepšovat
- decentralizace, flexibilita, digitál, marketing, faktura, email, excel nejsou pro
tebe sprostá slova
Odměna od 200 Kč/hod. Vyšší přidanou hodnotu tvojí práce samozřejmě rádi zohledníme.
Práce máme zhruba na půl úvazku. Platí však, že pokud chceš pracovat, máme vždy co dělat.
Začátek a konec pracovní doby záleží na tobě, ale oceníme alespoň určitou míru předvídatelnosti.
Prostředí naší skupiny je velmi neformální. Všichni si navzájem tykáme a tykáme si i s většinou klientů.
Poté co se zaučíš, dáme ti prostor rozvíjet se v rámci aktivit skupiny a realizovat vlastní nápady na zlepšení. Nemáme složité korporátní procesy. Rádi podpoříme jakýkoliv ekonomicky smysluplný projekt.
Vždy rádi finančně podpoříme tvé smysluplné vzdělávání se.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 9 |