Informace o pracovním místě
Protože se nám rozrůstá portfolio spravovaných nemovitostí, rádi v našem týmu uvítáme novou kolegyni nebo kolegu v týmu správy nemovitostí.
Co budete mít hlavně na starosti:
- komunikaci s klienty a nájemci na naší kontaktní lince telefonicky a emailem
- evidenci a párování plateb, zadávání faktur do systému a k proplacení
- vyúčtování úhrad a záloh na služby, rozúčtování nákladů
- administrativu v oblasti nájemních a dodavatelských smluv
- komunikaci s dodavateli, objednávky a kontrolu fakturace
- občasné pochůzky na úřady a klientská centra dodavatelů služeb
- máte dobré komunikační schopnosti, nebojíte se telefonovat, píšete perfektně česky bez chyb, domluvíte se v klidu i anglicky
- máte alespoň základní povědomost o oblasti nemovitostí a nebo máte velký zájem o tuhle oblast a chcete se učit hodně nových věcí
- víte si rady takříkajíc v každé situaci, máte zaměření na výsledek a chcete, aby za Vámi zůstal kus dobré práce
- zkušenosti z oblasti např. účetnictví, advokátní kanceláře, realitní kanceláře, správy nemovitostí nebo dalších příbuzných oborů jsou výhodou, ne však podmínkou
A co u nás můžete čekat?
Jsme stále ještě mladá a rostoucí firma, která se snaží na věci dívat trochu jinak.
Můžete se spolehnout na pohodové zázemí v naší kanceláři, dostanete samozřejmě telefon a notebook.
Zaujalo Vás to? Zní to jako nabídka, po které koukáte? Výborně! Tak nám určitě pošlete svoje CV a připojte ještě pár vět o sobě, ať hned poznáme, že chceme přesně Vás :-)
Těšíme se na Vás!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 9 |