Informace o pracovním místě
BRANDPORTAL provozuje portály s personalizovanými tiskovinami a dárkovými předměty pro střední a velké firmy a jejich pobočkové sítě.
Hledáme externí pomoc s zadáváním přijatých faktur a příjemek do skladu, vystavování faktur v CZK a EUR z importovaných objednávek z e-shopu - to vše v programu POHODA přes vzdálenou plochu.
Objem cca 1-2 hodiny denně, není nutné denně, není nutné běžném pracovním čase od 9-17 ale je to výhodou pro vzájemnou komunikaci. Vše on-line - možnost práce z domova.
Pečlivost při práci účetnictvím a znalost problematiky fakturace.
Znalost POHODA programu pro sekci fakturace, sklad, banka - není potřeba účetnictví
Rychlost práce s programem, umět používat klávesové zkratky
Selský rozum při kontrole přijatých i vystavování dokladů
Angličtina – základy (občas nakupujeme ze zahraničí)
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova. Možnost růstu na další pozice.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 30.01.2020 - 30.04.2020 |
Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 9 |