Informace o pracovním místě
Poskytování podpory účtování v Jarden’s European Shared Service Center v Praze. Asistent je zodpovědný za podporu Oddělení platebních účtů s různými specifickými požadavky, týkajícími se denních operací.
Klíčové povinnosti:
- asistovat při kontrole účtů zaplacených v SAP
- pomáhat při odpovědích na korespondenci obdrženou od dodavatelů
- aktualizovat různá data v databázích, pro zajištění přesných informací
- přijímat a třídit příchozí poštu a e-mailovou korespondenci
- skenovat/ digitalizovat všechny papírové faktury a kreditní/debetní záznamy
- starat se o archiv záznamů podle právních předpisů různých zemí
- středoškolské vzdělání
- orientace v oblasti účetnictví, financí nebo podobné oblasti je výhodou
- zkušenosti z prostředí služeb sdílených středisek jsou preferovány
- výhodou jsou technologické dovednosti, včetně počítačových a webových aplikací (např. Excel, SAP atd.)
- výborná angličtina slovem i písmem
- aktivní znalost češtiny, francouzštiny nebo němčiny je výhodou
- flexibilní program pro studenty a možnost pracovat na částečný úvazek
- nástup ihned
- mzdu až 130 Kč/h
- práce 20-40 hodin týdně na dobu cca 6 měsíců
- možnost pravidelných záloh
- zkušenosti v oboru
V případě zájmu prosím zašlete CV.
TermínNástup: | 24.07.2017 - 31.12.2017 |
Mzda: | 120 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Lokalita: | Praha 9 |