Informace o pracovním místě
- jsme česká advokátní kancelář s tuzemskou i zahraniční klientelou
- naše agenda je převážně v oblasti korporátního práva (přeměny, transakce), pracovního práva, práva ochrany osobních údajů, závazkové právo, okrajově i trestního a správního práva, baví nás a specializujeme se na farmaceutické a potravinářské právo
- obsluha klientského prostoru (recepce a jednacích místností), zajištění plynulého chodu recepce advokátní kanceláře
- komunikace s klienty a obchodními partnery
- vyřizování pošty a zásilek, přepojování a vyřizování telefonních hovorů
- vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod.
- různorodá administrativní podpora právnímu týmu
- studentka VŠ, právní či ekonomický obor
- pokročilá znalost anglického jazyka (B2)
- velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy
- reprezentativní a vlídné vystupování, komunikativní osobnost
- vstřícnost a ochota při plnění zadaných úkolů
- zajímavá práce v advokátní kanceláři
- práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu
- dlouhodobá spolupráce
- mzda 140,- Kč/h brutto
Mzda: | 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 8 |