Informace o pracovním místě
Poradenská společnost SIRIUS FINANCE patří mezi nováčky na trhu, za kterou ovšem stojí řada zkušených manažerů a specialistů s dlouholetými zkušenostmi. Společnost byla založena s vizí, že kvalita a profesionalita v přístupu k zákazníkům není pouhým marketingovým sloganem, ale opravdovým závazkem. Centrála společnosti vytváří pro jednotlivé finanční poradce zázemí a je jim parťákem a pomocníkem. Jelikož se nám daří, do našeho týmu hledáme posilu, a to na pozici RECEPČNÍ.
Náplň práce:
• administrativní a organizační zajištění chodu kanceláří a recepce
• vyřizování telefonických hovorů a firemní korespondence
• podpora kanceláře
• vítání návštěv, klientů
• objednávka kurýrních služeb
• administrativní podpora společnosti (kopírování, skenování, zadávání dat do PC, podpora pracovníků společnosti, …)
• min. SŠ vzdělání
• výhodou praxe na obdobné pozici
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
• aktivní přístup k práci
• znalost anglického jazyka výhodou
• organizační schopnosti
• samostatnost, komunikativnost
• příjemné vystupování
• ochotu, vstřícnost a zodpovědnost
• příjemné pracovní prostředí na lukrativní adrese
• možnost být u rozjezdu nové společnosti
• odpovídající platové ohodnocení
• práci v přátelském a nekuřáckém prostředí
• možnost dlouhodobé spolupráce
• směny dle domluvy (pondělí – pátek, 8:00 – 18:00), dvě brigádnice
• nástup konec dubna/začátek května
Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 7 |