Informace o pracovním místě
Do našeho mini HR týmu hledáme administrativní posilu, která nám bude oporou a osvěží naše řady.
Průměrně bychom rádi společně trávili 15-20 hodin měsíčně. Z počátku bude spolupráce intenzivnější, abychom se poznali a zároveň vás naučili vše potřebné.
Co budete dělat?
-Archivace personálních složek/scanování, zakládání dokumentů
-Drobný reporting, tabulky
-Vkládání dat do personálního systému
-Spolupráce na dílčích HR projektech
-Další související administrativa
Jak si Vás představujeme?
-Je nám jedno, jestli jste kluk nebo holka – ideálně student/ka
-Práce s počítačem vám není cizí, ovládáte MS Office, práci v personálním systému vás naučíme
-Orientujete se v administrativě a nebojíte se papírů
-Zajímáte se o personalistiku a hledáte dlouhodobou brigádu
-Jste časově flexibilní, pečlivá, samostatná a zodpovědná osoba – na oplátku nabízíme i my flexibilitu, když se potřebujete učit nebo chcete odjet na dovolenou, vyjdeme vám vstříc
Co Vám můžeme nabídnout?
Spolupráci na dohodu (DPP/DPČ) – 15-20 hodin měsíčně
Časovou flexibilitu, individuální nastavení docházky
Praxi v oblasti HR a personalistiky v IT společnosti zabývající se projekty Smart City
Moderní pracovní prostředí v lokalitě Prahy 7 – Holešovic
Přátelský mini HR tým, neformální pracovní prostředí
Motivující finanční ohodnocení
Nástup od ledna 2019 nebo dohodou
Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi za Vaše CV, příp. motivační dopis.
Za došlé reakce děkujeme a budeme se těšit!
TermínNástup: | 01.01.2019 - 31.12.2019 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 7 |