Informace o pracovním místě
Jsme malá společnost s příjemným pracovním kolektivem a hledáme novou asistentku do svého týmu pro spolupráci na chodu malého hotelu na Okoři.
Vhodné jako práce při studiu.
Náplní práce je převážně administrativní výpomoc, a to potvrzování a evidování rezervací, příprava podkladů pro účetní, komunikace s klienty, případná pomoc s plánováním a organizací svateb a dalších společenských akcí. Náplní práce může být také občasná podpora marketingu a zásobování hotelu (komunikace s dodavateli, objednávání zboží,..).
Práce je velmi různorodá a nabízí získání mnoha zkušeností.
Naše kancelář se nachází v pěkné části Prahy 6 nedaleko metra Hradčanská.
Ideální uchazečka by měla disponovat dobrými organizačními a komunikačními schopnostmi, mít zájem dotahovat věci do konce, nebát se jednat asertivně, umět pracovat s PC (Microsoft Word, Excel, PowerPoint), psát formální emaily.
Dále je pro nás také nezbytná znalost češtiny rodilého mluvčího a angličtiny na komunikativní úrovni (psaná i mluvená).
Důležité pro nás také je, aby byla uchazečka mobilní a mohla na hotel občas dojet a vyřídit tam nezbytnosti či se sejít s klienty atd.
Nabízíme časovou flexibilitu a částečnou možnost home office.
Nástup ihned.
V případě zájmu posílejte životopis spolu s Vaší fotografií na níže uvedený email.
Všechny obdržené životopisy důkladně prostudujeme a v případě zájmu se Vám ozveme. Děkujeme za pochopení.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 6 |