Informace o pracovním místě
Pro naši společnost zabývající se obchodní činnosti a službami v několika oborech hledáme kolegyni pro administrativní výpomoc.
Jedná se o práci složenou z více aktivit, takže kromě práce v kanceláři se budete také podílet na organizací firemních eventů a obchodní činnosti společnosti.
Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí, příprava podkladů pro firemní eventy a jejich organizace. Dále zpracování a kontrola objednávek, spolupráce s dodavateli...atd.
Sídlíme na Praze 5 v blízkosti centra Anděl (metro B).
Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze.
Nástup dle dohody.
Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor.
min. středoškolské vzdělání ekonomického nebo marketingového směru
znalosti MS Office
ŘP. sk B
komunikativnost a příjemné vystupování
organizační schopnosti
vlastní automobil výhodou
flexibilní pracovní doba
firemní telefon
případné bonusy
získaní zajímavé praxe
Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |