Informace o pracovním místě
Na naši centrálu hledáme novou posilu na PART-TIME!
Jsi komunikativní a živá osobnost, kterou baví práce s lidmi? Nebojíš se zvednout telefon? Jsi osobnost, která ráda pomáhá lidem? Poradíš si i s drobnou administrativou? Hledáš práci na max 20h/týdně?
Pokud ano, pak hledáme přímo tebe!
Co by tě u nás mohlo bavit?
Náplň práce je pestrá:
-zajištění plynulého chodu recepce,
-starost především o klienty, ale i o kolegy na centrále,
-zajištění telefonické i mailové komunikace,
-poskytování základních informací pro klienty,
-příprava občerstvení,
-dohled nad administrativou a poštou,
-a další požadavky dle aktuálních potřeb.
Jak si tě představujeme?
- Jako důležitého člena týmu, o kterého se budou moci kolegové opřít a spolehnout se na něj.
-Máš zájem učit se nové věci a chceš proniknout do problematiky bankovnictví.
-Komunikativní, vstřícná, aktivní a optimisticky naladěná osoba.
-Ovládáš nástroje MS Office na uživatelské úrovni.
-Domluvíš se bez problému anglicky.
-Jako studenta/ku, který má čas pracovat cca 2-3 dny v týdnu a má chuť pracovat : -).
Co za to nabídneme?
-Budeš mít možnost poznat, jak bankovnictví funguje v praxi.
-Brigádu, ve které se toho hodně naučíš.
-Potěší tě přátelská, otevřená a neformální atmosféra : -).
-Tým skvělých parťáků včetně férového šéfa.
-Spolupráce formou dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti.
-Odvedenou práci dokážeme ocenit.
-Když se ti u nás zalíbí, můžeme se společně pobavit o další spolupráci : -).
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |