Informace o pracovním místě
Hledáš pracovní příležitost v administrativě na odpoledne?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici Asistentky recepce!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• administrativní a organizační podpora zaměstnanců
• dokončené SŠ vzdělání, vhodné pro studenty VŠ, maminky na mateřské dovolené apod.
• komunikativní znalost AJ
• znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce jsou výhodou
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• moderní pracovní prostředí
• pracoviště na Praze 5 – u metra Jinonice
• spolupráce na DPČ max 20 hod./ týdně na 3 měsíce (červen – srpen)
• odpolední pracovní doba dle dohody, ideálně 13:30–17:30 hodin, 2-3x do týdne
• finanční ohodnocení 120 Kč/hod.
• nástup možný ihned
Zaujala Vás tato nabídka a splňujete výše uvedené požadavky?
Neváhejte mne kontaktovat a zašlete strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail:
TermínNástup: | 01.06.2019 - 31.08.2019 |
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD |
Lokalita: | Praha 5 |