Informace o pracovním místě
Hledáte uplatnění v mezinárodní firmě, ale nechcete být kolečkem v klasickém obřím korporátu? Rádi komunikujete s lidmi a dokážete nalézt rychle řešení? Chcete pracovat v příjemném kolektivu v krásných kancelářích na Praze 5 - Anděl?
Jsme fajn tým lidí, kteří dělají svou práci rádi a podporujeme svobodu, autonomii a kariérní růst.
Staňte se naším hrdinou/hrdinkou všedního dne!
Pokud se chcete učit, rozvíjet, mít zajímavou práci, rádi byste využíval angličtinu a hledáte skvělý tým, dejte nám o sobě vědět!
Co vás u nás čeká?
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky
- zpracování objednávek od zákazníků a jejich evidence
- vyřízení reklamací
- komunikace s českými a zahraničními kolegy - napříč odděleními (sales, logistika, plánování...)
- spolupráce se skladem a logistikou a dopravními společnostmi
- práce s interními systémy SAP, Siebel a zpracování dat
- a taky zábava a vstřícnost
- perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
- znalost AJ (napsat email či se domluvit s kolegou po telefonu)
- schopnost odhadnout zákazníka a zvolit odpovídající přístup
- uživatelská znalost PC, zejména MS Outlook & Excel
- chladná hlava - zákazníci nevolají vždy mimořádně dobře naladěni
- pečlivost a spolehlivost a hlavně selský rozum
- hodinová mzda 150,- Kč - 220,- Kč / hod. dle zkušeností
- další benefity
- fair play
- ocenění práce navíc
Mzda: | 150 - 220 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 5 |