Informace o pracovním místě
· přijímání a vyřizování telefonních hovorů
· uvádění návštěv, zajištění občerstvení
· správa elektronické a písemní korespondence
· rezervace zasedacích místností, jejich příprava na jednání a školení
· komplexní zajištění poštovní agendy (odchozí a příchozí pošta, kurýrní služby)
· komunikace kolegy na centrále společnosti a podávání základních informací
· podpora vedení společnosti
· běžná administrativa spojená s chodem recepce (objednávání kancelářských potřeb, správa služebních telefonů, správa rezervačního systému a ostatní činnosti spojené s chodem recepce)
Co od Vás očekáváme?
· profesionální a příjemné vystupování
· výborné komunikační schopnosti
· lze se na Vás spolehnout
· baví Vás pracovat s PC – převážně v standardních programech MS Office
· jste aktivní řidič (sk. B)
· výhodou schopnost komunikovat v anglické jazyce
· příjemné pracovní prostředí na recepci centrály společnosti
· flexibilní pracovní dobu (primárně 7.00 - 9.00 hod, 16.00 - 18.00 hod)
· další vzdělávání a možnost osobní i profesní seberealizace díky pestré náplni práce
· možnost profesního růstu
· pracovní místo s vysokou mírou samostatnosti
· motivační finanční ohodnocení
· širokou škálu benefitů
Zaujala vás naše nabídka? Hledáte novou výzvu a chcete být členem úspěšného a přátelského týmu? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |