Informace o pracovním místě
Jednání se zákazníky (telefonicky/e-mailem) – 30 % času
Jednání se zaměstnanci (telefonicky/e-mailem) – 30 % času
Vedení evidence o studentech – 15 % času
Přijímaní nových lektorů během job interview
Ostatní činnosti – 5 % času¨
Hlavní náplní práce je propojování zákazníků (studentů), kteří si objednali výuku, s lektory, kteří mohou v konkrétní lokalitě a čase vyučovat. Vaše práce začne ve chvíli, kdy obdržíme od zákazníka poptávku na výuku na e-mail poslat email
1) Kontaktování studenta a zjištění podrobností jako je čas výuky, jazykové cíle, počet osob na výuce a současná úroveň v angličtině. 2) Vybrání vhodného lektora pro výuku z početné skupiny našich zaměstnanců. 3) Zaznamenat detaily o výuce do naší evidence. Kromě toho je třeba umět anglicky, protože během přijímacích pohovorů bude mluvit anglicky s novými kandidáty, aby si Koordinátor ověřil jazykové znalosti nových uchazečů.
Dobrá komunikační a gramatická znalost angličtiny alespoň B2
Vysoká úroveň zodpovědnosti
Přátelské jednání a vystupování vůči zákazníkům i zaměstnancům
Pečlivost
Flexibilní pracovní doba (každý den si můžete vyhradit čas na práci dle Vašich potřeb, avšak e-maily od zákazníků/zaměstnanců by měly být vyřízeny do 5 hodin od obdržení)
Fixní mzda 150 Kč/60 minut + odměna za výkon 200 Kč za každé úspěšné propojení studenta s lektorem
Po zapracování (po 6 měsících) zvýšení mzdy o 20 % na 180 Kč/60 minut.
Unikátní přátelské prostřední start-upu
Kariérní postup na provozního manažera
Dlouhodobá spolupráce
Práce vhodná pro studenty, maminky na mateřské, seniory, doplněk k full-time zaměstnání
Telefonní tarif i pro soukromé účely
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 150 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |