Informace o pracovním místě
CO U NÁS BUDEŠ PO ZAUČENÍ DĚLAT:
- Práci s interními systémy – importy, exporty dat, analýzy a doporučení k iniciativám na zvýšení prodejů a celkové efektivity firmy, podklady pro vedení.
- Práci s výrobky – cenotvorba, prodejnost, návrhy odprodejů, atd.
- Administrativu a práce v kanceláři pomáhající vedení a chodu firmy.
- Komunikaci s externími firmami – řešení drobnějších požadavků či problémů (IT, účetnictví firma, …)
- Sepisovat firemní pravidla, směrnice či procesy.
- Řídit občasně menší projekty.
- Komunikovat v rámci týmu – zastupovat vedoucí a komunikovat s obchody, eshopem a marketingem.
- Komunikovat a sdílet informace zejména k výrobkům, objednávkám, prodejům s partnerským BUTLERS v Maďarsku, zejména s kolegyní zajišťující stejné práce.
CO POŽADUJEME?:
- Zkušenost práce s excesem a tabulkami, hledání argumentů v číslech.
- Zkušenost ze zajišťování obdobné podpory.
- Důslednost, samostatnost, produktivitu.
- Pokročilou angličtinu nebo maďarštinu.
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?:
-¾ pracovní úvazek, první 3 měsíce na DPP, v případě odsvědčení se, dlouhodobou spolupráci.
- Flexibilitu a občasnou možnost práce z domova a domluvy ohledně pracovní doby. Práce je ideální pro matky na mateřské dovolené.
- Zaměstnanecké slevy na naše produkty.
- Stravenky, multisport kartu v případně budoucí dlouhodobé spolupráce.
- Možnost získat blízkou zkušenost s tím, jak funguje retail, ale i s eshop.
- Zaškolení a práci pod vedením zkušených lidí.
- Profesionální a přátelskou atmosféru menší firmy.
- Možnost realizovat své nápady a naučit se spoustu nových věcí.
Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD |
Lokalita: | Praha 4 |