Informace o pracovním místě
Pracovní náplň:
• Kalkulace nabídkových cen výrobního sortimentu naší firmy a správa projektů (práce v CRM)
• Tvorba technických návrhů systémů klimatizace, specifikací a poskytování technických informací pro obchodní tým a partnerskou prodejní síť (konzultanti, projektanti a montážní firmy)
• Zvyšování spokojenosti zákazníků nalezením technických řešení na základě jejich specifických požadavků
• Zprostředkovat technické informace mezi zákazníky, komerčním týmem naší kanceláře a technickým servisem sídlícím v naší centrále v Rakousku
• Technická kontrola objednávek, koordinace a spolupráce s kolegy zajišťující realizace projektů
• Příprava prezentací výrobků pro potenciální zákazníky a obchodní partnery, aktualizace ceníků a produktové dokumentace
Požadavky na pracovní pozici Technical customer support :
• SŠ, VŠ technické vzdělání v oboru technika životního prostředí, klimatizace, tepelná čerpadla
• Orientace ve stavební výkresové dokumentaci
• Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Logické myšlení, pečlivost, smysl pro odpovědnost
• Komunikační a prezentační dovednosti
• Vstřícná osobnost se silnou pro-zákaznickou orientací
• Znalost angličtiny na dobré úrovni
• Týmový hráč
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |