Informace o pracovním místě
Společensky odpovědná dobročinná samofinancovaná organizace hledá do svého teamu kolegyni v rámci UNIKÁTNÍho konceptu podpory CSR.
Vaší náplní práce převážně bude:
- administrativa, příp. i koordinační činnost
- organizace jednání,
- komunikace převážně s top managementem a majiteli firem, dodavateli a spolupracujícími subjekty,
- kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní,
- reporting a případně i podílení se na rozvoji projektu.
Výhodou, nikoli však podmínkou např. zkušenosti/znalosti tvorby nebo správy webu, e-shopu, grafiky, copywritingu, soc.siti, online ( ale i offline:-) marketingu / PR, apod.
Časový rozsah práce cca 15 - 20 hod/ týden. Možnost i brigádně, i na MD !
Odměna dohodou preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny - bez peněz! Peníze však nemůžou být Vaší prioritou!
Dlouhodobě - Velmi, Velmi NADstardartní ohodnocení!
CV zasilejte POUZE s aktualnim foto!
- alespoň mírně nadprůměrné komunikační dovednosti
- jinak standardní požadavky
- opravdu dobrý lidský charakter
- zodpovědnost a pečlivost
- loajalitu
- ochotu a schopnost rychle se učit a ihned použít poznatky v praxi
- až 100% práce z domova ( HomeOffice ) !
- flexibilní pracovní dobu dle dohody s nadřízeným !
- firemní telefon /notebook
- možnost kariérního růstu / rozvoje a být součástí celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu
- dlouhodobě Velmi NADstandardní ohodnocení ! (např. i % z tržeb e-shopu, a další)
- práci, která má skutečný smysl a opravdovou hodnotu !
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |