Informace o pracovním místě
- drobné účetnické práce (zaúčtování faktur do informačního systému CASABLANCA INT a.s.)
- drobné sekretářské práce (nákupy drobného spotřebního materiálu), komunikace s klienty
- agenda pohledávek (rozesílání upomínek, kontaktování odběratelů)
- pomoc při logistice zboží s dodavateli a odběrateli
- činnosti „officemanager“
Studentka VŠ ekonomického směru (nejlépe 1., 2. nebo 3. ročník), bydliště Praha, možnost práce alespoň 2 dny v týdnu, celkem alespoň 10 hodin týdně
- 160,- Kč čistého za odpracovanou hodinu
- práci v zavedené společnosti s přátelským kolektivem a výborným pracovním prostředím
- dobrou dopravní dostupnost (kanceláře přímo na metru Želivského)
- časovou flexibilitu (do určité míry lze upravovat pracovní dobu)
- část práce lze provádět z domova (home-office)
Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |