Informace o pracovním místě
Přidej se k nám do Officu a buď součástí naší rozvíjející se firmy. :) Jsme malý tým s osobním přístupem a hledáme někoho, kdo nám pomůže s administrativou, která nám s přibývajícími klienty přerůstá přes hlavu.
Náplň práce:
zajištění občerstvení na porady, schůzky a workshopy
kancelářský servis - zajištění kancelářských potřeb, řešení případných technických problémů s podporami, zpracování smluv a pošty
Nějakou tu zkušenost s administrativou (ale bez obav, vše tě naučíme a zaškolíme tě tam, kde je potřeba)
- uživatelská znalost sady MS office
- práce s Google docs
- angličtina na komunikativní úrovni
Práce cca 10-15h/týden , časová flexibilita
150 Kč/hod
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 3 |