Informace o pracovním místě
Komunikujete rádi s lidmi? Zákazníka berete jako cenný kontakt? Administrativní práci berete jako svůj koníček? Pak právě hledáme Vás.
Ptáte se na Vaši náplň práce? Nebojte se, není to nic složitého. Zvládne to opravdu každý, kdo má selský rozum, měl nebo má zkušenost s administrativou a kontaktem se zákazníkem.
Budete odpovědný/á za hladký chod recepce pro našeho klienta na Praze 3.
Vítání a ohlašování příchozích klientů
Běžné administrativní úkony
Zajištění listovní/kurýrní služby
Především se jedná o pracovní poměr na zkrácený úvazek na 2 dny v týdnu od 8:00 - 17:00.
Pracovní dny dle domluvy a časových možností uchazeče.
Mzda dohodou
Tato pracovní pozice vhodná i pro osoby po/na RD a důchodce, kteří hledají dlouhodobý přivýdělek, nebo studenty či OZP s docházením do firmy.
Mít úsměv na tváři a příjemné vystupování
Vynikající komunikační a organizační schopnosti
Smysl pro detail
Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
Základní znalost na PC – MS Office
Stabilní pracovní místo v silné nadnárodní společnosti
Přátelský tým
Nástup možný ihned
TermínNástup: | 01.01.2020 - 31.12.2020 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OZP |
Lokalita: | Praha 3 |