Informace o pracovním místě
Jsme personálně poradenská společnost zaměřující se na nábor klíčových pozic a poradenství v oblasti HR a aktuálně hledáme posilu do našeho týmu.
O jakou se jedná roli?
Pro jednoho z našich klientů zajišťujeme kompletní HR agendu. Vedle náboru, restruktualizace a nastavení personálních procesů spravujeme personální administrativu zahrnující složky zaměstnanců s veškerou potřebnou dokumentací a zpracování mzdových podkladů. A právě tato část agendy je hlavní náplní pozice HR Business Support.
Jednalo by se především o:
- Správa složek zaměstnanců - veškerá dokumentace zahrnující smlouvy,
dodatky, potvrzení atd.
- Zpracování mzdových podkladů pro mzdovou účetní - výstupy z docházkového
systému
- Příprava nástupních dokumentů - pracovní nabídky, pracovní smlouvy, vstupní
lékařské prohlídky, zákonná školení a další nutné dokumenty vyplývající ze
zákoníku práce nebo interních směrnic společnosti
- Komunikace se zaměstnanci, manažery, naším týmem HR a mzdové účetní (tj.
hlavní komunikační osoba mezi naší společností a klientem)
Co by Vás mělo charakterizovat?
- Máte zkušenosti s obdobnou agendou činností v HR
- Administrativa je něco, co Vás baví a čemu byste se chtěl/a věnovat
- Jste komunikativní, zakládáte si na vřelém přístupu
- Je pro Vás důležitý precizní výkon práce; lidé se na Vás mohou spolehnout
- Jste systematický člověk, který si dokáže efektivně zorganizovat čas i práci,
nastavit priority a vytvořit systém v činnostech
- Jste učenlivý/á a dokážete se rychle zorientovat v nových oblastech, umíte si
zjistit potřebné informace
- Jste pracovitý/á a vyhovuje Vám dynamické prostředí
- Máte reprezentativní vystupování a zakládáte si na profesionální komunikaci
- Ovládáte bez problémů MS Office (zejména Word a Excel)
Výhodou bude, pokud máte:
- Komunikativní angličtinu
- Vzdělání v oblasti personálního řízení, účetnictví nebo ekonomii
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci na DPP v rozsahu 20-30 hod s flexibilním rozvržením
- Přátelský pracovní kolektiv - podpora kolegů, firemních akce a teambuildingy
- Získání nových zkušeností – možnost seznámit se s mnoha obory, rozvojové
aktivity
- Prostor pro seberalizaci - jsme otevřeni Vašim dobrým nápadům
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce
- Příjemné pracovní prostředí na pražských Vinohradech (skvělá dopravní
dostupnost)
- Kávu nebo čaj na pracovišti zdarma
Nástup možný ihned.
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám Váš životopis a my se s Vámi spojíme pro bližší informace.
Těšíme se na spolupráci.
Mzda: | 150 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 2 |