Informace o pracovním místě
Hledáme posilu do Office v apartmánovém domě (pátek, sobota, neděle) - další dny dohodou.
Hlavní náplní práce je zajišťování chodu Office, který má omezenou pracovní dobu. Nedílnou součástí je komunikace s hosty a péče o ně při příjezdu, během pobytu a při odjezdu. Důležitou součástí práce je důkladná kontrola apartmánu před příjezdem hosta i po jeho odjezdu. Dalším úkolem recepčního je práce v rezervačním systému a ostatní administrativní práce s tím spojená (fakturace, práce s platebním terminálem, pokladna).
Respektování nařízení nadřízeného (manažera).
NEHLEDÁME DOČASNOU, ALE DLOUHODOBOU POMOC!
Hlavním požadavkem je znalost češtiny a angličtiny a být schopný se s ní domluvit v jakékoliv situaci. Další jazyky jsou velkou výhodou (nejsou podmínkou). Nutností je mít veškerá povolení pracovat v České Republice (živnostenský list je nedostačující) . Vyžadujeme zodpovědnost, samostatnost a velkým plusem je schopnost řešit stresové situace v klidu. Dále pak preferujeme kandidáty ochotné pomáhat a schopné se sami zapojovat do chodu Office. V neposlední řadě požadujeme flexibilitu, pracovitost a být schopný pracovat i o víkendech. Předchozí práce v apartmánech nebo v hotelovém zařízením je velkou výhodou.
Příjemná kancelář, k dispozici káva a limonády, poloviční sleva na ubytování pro vás nebo vaši rodinu, možnost volat ze služebního telefonu pro osobní účely.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 110 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 2 |