Informace o pracovním místě
Kolegyně na této pozici bude zodpovědná za příjem a zpracování objednávek od našich klientů a bude se spolupodílet na zpracování nabídek na základě poptávek.
Telefonická nebo e-mailová komunikace s našimi zákazníky je každodenní záležitostí a ostych musí jít stranou. Pozor, nejedná se o aktivní telemarketing!
Preferujeme spolupráci se studenty VŠ.
Předcházející praxe není podmínkou, ale pokud máte zkušenosti z podobné pozice, tím lépe.
Vystačíte si s uživatelskou znalostí základních kancelářských SW a znalostí Google dokumentů.
Podmínkou, přes kterou vlak nejede, je selský rozum, rychlost, pečlivost a příjemné jednání. Později i samostatnost.
Dáváme přednost dlouhodobé spolupráci klidně s přesahem do budoucího povolání.
Práci v centru Prahy v příjemných, nově zrekonstruovaných, kancelářských prostorech.
Pružnou pracovní dobu v rozpětí Po - Pá mezi 8:00 a 17:00. Směny plánujeme s měsíčním předstihem s ohledem na vaše školní i mimoškolní aktivity a naše potřeby.
Měsíční fond cca 80 hod. / měsíc.
Příležitostnou práci z domova.
Hodinovou mzdu 150 Kč, kterou vyplácíme na účet 1x měsíčně na základě DPP (z DPP se neodvádí SP a ZP).
V případě vašeho zájmu prosíme o zaslání vašeho životopisu. Ozveme se vám a domluvíme se na osobním setkání.
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 2 |