Informace o pracovním místě
* Pokud Tě baví práce s daty, hledáme právě Tebe!
*Budeš administrativní podporou pro tým vybraného oddělení.
* Největší díl práce spočívá ve zpracovávání faktur, scanování, zadávání dat do systému, zpracování tabulek, pravidelné zasílaní reportů a dále v komunikaci s value manažery a koordinatory objednávek
* Připravuješ reporty a podpůrné podklady
* Jsi precizní, máš cit pro detail a vždy se na tebe můžeme spolehnout
* Chodíš včas a dodržovat termíny je pro tebe samozřejmostí
* Počítač není tvůj nepřítel, práce na něm ti nedělá problém, základní znalosti MS Excel nutná
* Můžeš docházet na 10-20 hodin přibližně 2-4 dny v týdnu. Na konkrétních dnech se domluvíš s kolegyní
*Nastoupit můžeš během července, srpna
Mzda: | 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 10 |