Informace o pracovním místě
Společnost Celní jednatelství Zelinka byla založena v roce 1998. Od té doby se rozrostla z jedné malé kanceláře na společnost mající v současnosti 6 tuzemských a 8 zahraničních poboček. Zabýváme se komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Zajišťujeme služby zejména v oblasti celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží.
V současné době hledáme výpomoc na pozici administrativního pracovníka pro obchodní oddělení s aktivní znalostí polského jazyka.
Příležitost pro studenty VŠ!
Co bude Vaší náplní práce:
• kontrola dat v celním softwaru;
• vedení evidence příslušných dokladů;
• telefonická a e-mailová komunikace (zejména s kolegy v Polsku);
• úzká spolupráce s ostatními členy týmu – příprava reportů;
• intenzivní práce s PC (zejména MS Excel).
• SŠ vzdělání;
• aktivní znalost polského a českého jazyka;
• MS Office – uživatelsky;
• uživatelskou znalost práce na PC;
• organizační schopnosti vlastní práce;
• preciznost a zodpovědnost;
• schopnost pracovat v týmu i samostatně.
• odpovídající mzdové ohodnocení;
• možnost finanční odměny v závislosti na Vašem výkonu;
• pracovní doba dle domluvy (cca 20 hodin/týdně);
• možnost práce na DPP/ DPČ/ zkrácený úvazek;
• nástup možný ihned;
• místo výkonu práce: dle domluvy (možná spolupráce Praha, Brno);
• Pozice je vhodná i pro studenty.
Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 10 |