Informace o pracovním místě
Vybraný uchazeč bude administrativně zpracovávat údaje o požadavcích zákazníka na přepravu a logistické služby a bude potvrzovat termíny nakládek a vykládek.
Pozice je vhodná pro letošní absolventy nebo vysokoškoláky a jedná se o víkendovou práci ve 12hodinových směnách na Dohodu o pracovní činnosti – rozpis směn dle dohody se zaměstnavatelem.
- min. SŠ s maturitou
- znalost angličtiny nebo němčiny na komunikativní úrovni
- velmi dobré komunikační schopnosti (komunikace po telefonu)
- dobrou znalost Microsoft Office (zejména Excel, Word)
- samostatnost, flexibilita, spolehlivost
- možnost získat pracovní zkušenosti v mezinárodní rodinné společnosti se silným zázemím a otevřenou firemní kulturou
- zajímavou a kreativní práci s vlastní odpovědností
- odpovídající mzdové ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- místo výkonu práce v kanceláři v Pardubicích, areál Staročernská 227
- nástup dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Pardubice |