Informace o pracovním místě
Jako administrátor/ka budeš pracovat se SAPem, vyřizovat denní agendu prodejny, komunikovat s centrálou, vyřizovat objednávky zákazníků.
Tato práce se dělá převážně v pracovních dnech a je max. na 4 hodiny denně. Proto budeš mít možnost podle potřeb prodejny pracovat i jako prodejce.
Nástup na DPP. Při oboustranné spokojenosti, možnost přechodu na HPP.
Posílejte prosím alespoň stručné životopisy. Na odpovědi bez základních informací o Vás nemáme prostor reagovat.
Spolehlivost a pečlivost jsou na prvním místě. Bez nich si nebudeme rozumět. Stejně tak my spolehlivě posíláme výplaty a nepropouštěli jsme ani v době karantény.
Maturita podmínkou.
Zkušenosti s elekro sortimentem a prodejem výhodou.
Dobré komunikační schopnosti. Nemusíš být profík - to tě naučíme - na druhou stranu nesmíš se bát komunikovat se zákazníky.
Ochota učit se nové věci. Budeš se muset hodně věcí naučit. Zaučíme tě, vše postupně vysvětlíme a podpoříme tě, dokud nebudeš profík. Na druhou stranu čekáme schopnost a chuť do toho jít naplno a aktivně na sobě pracovat.
Znalost práce s PC. Nehledáme IT specialistu, na druhou stranu nemáme čas tě učit ctrl+c, ctrl+v. Takže čekáme, že zvládáš základy excelu a podobných programů. Umět dát like na FB je super, ale pro nás trochu málo :-)
Přátelský kolektiv.
Fix + odměny z prodeje.
Co se u nás naučíš, uplatníš v kterémkoliv obchodě (nejsme prodavači, ale profi prodejci :-))
Mzda: | 15 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Ostrava |