Informace o pracovním místě
Jsme RobosizeME, mladá IT firma z centra Olomouce a vytváříme lepší svět pro hotely a pohostinství. Poskytujeme našim klientům komplexní služby v oblasti automatizace a robotizace rutinních procesů v hotelovém a gastro průmyslu.
Do našeho přátelského týmu nyní hledáme energického kolegu či kolegyni na pozici administrativní podpory.
Asistent/ka bude mít na starost dílčí úkoly týkající se chodu kanceláře (pochůzky, zajištění dodavatelů služeb, komunikaci s úřady) a podporu účetní (evidence dokladů a faktur, kopírování a scan, vyplňování tabulek).
Pozitivní myšlení a chuť do práce.
Samostatnost, snahu úkoly vyřešit a myslet o krok napřed.
Dobrou znalost práce s počítačem (word, excel, maily, práce s jednoduchými aplikacemi).
Základní znalost angličtiny (pan ředitel je Američan).
Prosím pošlete nám svůj životopis a volnou formou pár řádků o sobě na uvedený email.
Odměna formou DPP, 150 Kč / hod. Úvazek cca 15 hodin týdně.
Jsme flexibilní a umíme vyjít vstříc ohledně rozložení pracovní doby. Požadujeme však dlouhodobou spolupráci.
Vhodné i pro studenty či rodiče na MD/RD.
Mzda: | 150 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, i od 15 let, MD, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Olomouc |