Informace o pracovním místě
Co budeš dělat:
• Zakládání objednávek do systému Oracle.
• Administrace objednávek v papírové verzi.
• Odesílání test reportů dle požadavků.
• Zpracování jednoduchých analýz forecastu v excelu.
• Znalost AJ min B1 (číst a odpovídat na maily a orientovat se v systémech v angličtině).
• Případná znalost FR nebo NE výhodou.
• Standardní použití Word, Outlook, Excel – filtr, kontingenční tabulka, jednoduché funkce).
• DPP
• Mzdu 130 Kč/hod.
• Dotované obědy.
• Nástup ihned.
• Flexibilní docházku, ideálně 2x-3x týdně na 4 hodiny – lze i odpoledne od 12:000 do 16:00
• Dostupnost MHD
Pošli mi svůj životopis a pár větiček o sobě – co studuješ, jaké máš pracovní zkušenosti (praxe, brigády).
Těšíme se na tebe!
Mzda: | 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Olomouc |