Informace o pracovním místě
- přijímá a eviduje poštu, vyřizuje drobné pochůzky (pošta, banka),
- přijímá telefonáty a řeší požadavky volajících klientů,
- přijímá poptávky a objednávky, vyřizuje emailové dotazy,
- běžný provoz recepce a kanceláří (kancelářský materiál, občerstveni,
kancelářská technika),
- přijímá návštěvy, uvádí je,
- vede pokladnu recepce, přijímá hotovostní platby od zákazníků,
- vhodné i pro ženy na rodičovské dovolené nebo pro studenty.
- SŠ vzdělání (všeobecné nebo ekonomické),
- uvítáme praxi na obdobné pozici,
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost,
příjemné vystupování,
- administrativní dovednosti.
- aktivní samostatnou práci s pestrou náplní v mladém týmu lidí,
- finanční ohodnocení 90 Kč/hod,
- práci na cca 2-3 dny v týdnu (pracovní doba 8°° - 17°°),
vhodnou pro studenty nebo ženy na mateřské dovolené (do průvodního
dopisu uveďte své časové možnosti),
- nástup ihned.
Místem pracoviště je Liberec.
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis s fotografií pasového (průkazového) formátu a motivačním dopisem.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, MD |
Lokalita: | Liberec |