Informace o pracovním místě
Hledám osobní asistentku na PART-TIME formou volné živnosti (výhodné pro studenty, MD, nebo vedlejší PP), servisuji klienty v oblasti financí, zároveň vedu projekt Zápočet z byznysu pro studenty a potřebuji pomocnou ruku při přípravě všech náležitostí, současná asistentka končí z rodinných důvodů a pomůže vás zaučit:
-Práce v excelu, wordu a powerpointu
-Emailová a telefonní komunikace s finančními institucemi
-Práce v softwarech finančních institucí (zaučíme)
-Výpomoc s komunikací na Instagramu a FB fanpage
-Příprava, tisk, třídění a skartace dokumentů
-Vyplňování papírových formulářů
-Péče o prostředí kanceláře
•Dobrá znalost českého jazyka a schopnost příjemné komunikace v psané i mluvené formě
•Znalost práce na PC podmínkou (práce s excelem, wordem, powerpointem)
•Schopnost samostatného a logického uvažování
•Cit pro detail
•Orientace na plnění úkolů
•Důslednost a spolehlivost podmínkou
•Předchozí zkušenosti v oblasti financí výhodou
Možnosti:
•Pracovní doba flexibilní, z cca 80 % práce z domu, částečně práce v kanceláři
•Částečný úvazek - cca 15 až 20 hodin týdně po zaučení
•Finanční ohodnocení dle zadané práce 100 - 150 Kč za hodinu
Mzda: | 100 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Hradec Králové |