Informace o pracovním místě
Jsme společnost poskytující služby v oblasti externího zpracování mezd a účetnictví a do svého týmu nyní hledáme Asistenta/ku účetního oddělení, kolegu či kolegyni, která/ý nám pomůže s účtováním přijatých a vydaných faktur a související administrativou.
Náplň práce:
Třídění dokladů, zaúčtování přijatých a vydaných faktur, atd..
Zpracování účetnictví popř. daňové evidence přidělených klientů
• Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Praxi v oboru a znalost podvojného účetnictví
• Uživatelská znalost MS Office (Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, pečlivost chuť učit se novým věcem
• Výhodou znalost účetního sw Pohoda - není podmínkou
Min. Časová dotace 20h/týden
• Dlouhodobou spolupráci na DPP - možnost přejít na větší úvazek
• Volnou pracovní dobu dle dohody
• Možnost získat nové znalosti a dovednosti nejen z účetního světa
• K základní odměně jsou standardně připočítávány prémie
• Přátelský mladý kolektiv
Mzda: | 120 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | České Budějovice |