Informace o pracovním místě
Pro naši společnost tisknisi s.r.o., která provozuje tiskový e-shop www.tisknisi.cz, hledáme na částečný pracovní úvazek pracovnici backoffice, která bude mít na starost přípravu běžnou administrativní činnost a obvolávání stálých klientů společnosti. Po úplném zaškolení možnost přechodu na HPP s rozšířením pracovní náplně.
Co budete mít na starosti:
- běžná administrativní činnost a práce na počítači (tvorba a aktualizace ceníků, plnění obsahu webu, objednávky spotřebních materiálů atd.)
- příprava podkladů pro externí účetní firmu
- kontaktování stálých klientů firmy a zpracování jejich požadavků
- velmi dobré komunikační schopnosti
- praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
- velmi dobrou znalost MS Office a orientaci na internetu
- aktivní přístup, pečlivost, samostatnost
- zázemí rychle se rozvíjející firmy
- práci v pohodovém a přátelském prostředí
- pružnou pracovní dobu (možnost práce i z domova)
- odpovídající mzdové ohodnocení
- možnost přechodu na HPP
- práci která voní barvami a papírem :)
TermínNástup: | 01.03.2018 - |
Mzda: | 100 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | České Budějovice |