Informace o pracovním místě
Vzhledem k rostoucímu množství práce v podnikání hledám osobní asistentku / asistenta na dlouhodobou spolupráci, rozsah činnosti by byl široký, ve zkratce typu “co bude potřeba”. Hledám ideálně studenta počátečních ročníků VŠ, který má chuť pracovat alespoň 10-15 hodin týdně, ale klidně z domova. Hlavní je pro mě pohotovost, akceschopnost a pozitivní přístup k práci. Odměnou je nadstandardní ohodnocení.
Náplň práce:
• organizace akcí
• práce s různými systémy – vyhledávání dat, strukturalizace informací
• komunikace se spolupracovníky, obchodními partnery, hotely
• vyřizování emailů
• tvorba přehledů – PDF
• zařizování – komunikace s lidmi
• občasně – něco někam zanést, vyzvednout
• absolutní spolehlivost – být na telefonu 24/7
• schopnost vyřešit problém
• samostatnost
• čeština – excelentní i v psané formě
• vlastní notebook
• možnost 2x týdně pracovat cca 2 hodiny v kanceláři v centru Brna (čas dle domluvy)
• možnost odpracovat 10 – 15 hodin / týden
Výhodou:
• řidičák + auto
Absolutní flexibilita času i místa
• Možnost práce odkudkoliv – z domova / školy / dovolené
• práci je možné dělat kdykoliv během dne
Nadstandardní finanční ohodnocení
• nástupní mzda 9 000 měsíčně FIX za cca 10 - 15 hodin týdně
• při oboustranné spokojenosti možnost růstu
Super kolektiv
Uznání praxe do školy
Zkušenosti do života v různých oblastech