Informace o pracovním místě
#BRNOLIVING
Jsi komunikativní? Hledáš brigádu ke studiu? Máš přebytek pozitivní energie a chceš ji sdílet s našimi hosty? Umíš bezvadně anglicky? Pak jsi náš člověk!
Jsme rozjíždějící se brněnská firma, provozujeme butiková ubytování po celém Brně.
Jsme inovátoři. Digitalizujeme proces ubytování, máme bezkontaktní recepci, cíleně zvyšujeme high service level na elektronické a telefonické úrovni pro naše zákazníky.
Kde a kdy budeš?
Tvá základna bude na Starobrněnské 13 v nových kancelářích v centru Brna, kde se nachází naše centrála
Pracuje se každý den v roce v čase 9:00 - 22:30. Budeš se střídat se dvěma - třemi kolegy. Směna je vždy celý den. Směny se volí na měsíc dopředu podle tvých možností. Neboj se dlouhé směny, hosté nevolají celou dobou, ale musíme být hostům k dispozici
Co budeš přesně dělat?
- Přijímání hovorů: Hosté, kteří jsou u nás ubytovaní, či se mají teprve ubytovat, mohou mít různé dotazy, změny v preferencích, žádosti i problémy. Tvým úkolem bude vše vykomunikovat ke spokojenosti obou stran
- Asistence při self check-inu: Na ubytováních jsou umístěny tablety a trezorky s klíči. Je třeba být k dispozici v případě, kdy má host problém se ubytovat. Ať už nemůže otevřít trezor nebo najít svůj pokoj
- Osobní check-in - Některé hosty bude třeba ubytovat osobně. Budeš se tedy pohybovat mezi našimi ubytováními. Většina z nich se však nachází při sobě.
- Řidičský průkaz je podmínka. K dispozici je také sdílená koloběžka / skůtr, na které budeš všude rychle
- Zlepšování zákaznické zkušenosti: Pracujeme na našem skvělém hodnocení na Bookingu i Airbnb. Tvým úkolem bude monitorovat spokojenost hostů pomocí telefonátů i osobních hovorů a zanášet poznatky do interního systému. Budeš taktéž reagovat hostům na jejich hodnocení na obou ubytovacích platformách.
Budeš se snažit hostům vyjít vstříc s každým požadavkem, aby si pobyt u nás co nejvíce užili. Pomůžeš je navést na dobré jídlo nebo drink
- Drobná administrativa: Komunikace s manažerem recepce i s účetní probíhá pravidelně. Pomůžeš i s ostatní administrativou a úkoly, které budou k řešení
Jaké vlastnosti a dovednosti bys měl/a mít?
- Schopnost najít společnou řeč s každým, i s náročným zákazníkem
- Vidíš vše pozitivně a nic pro tebe není problém
- Nic a nikdo tě jen tak nerozhodí
- Polovina komunikace probíhá v angličtině, nemusíš mluvit a psát perfektně, ale nesmíš se toho bát ;-)
- Schopnost samostatného řešení problémů, být pravou rukou manažera po dobu tvé směny
- Schopnost odpracovat minimálně 2 směny týdně a z toho 1x měsíčně víkend
- Řidičský průkaz
Co ti za to nabízíme?
- Stabilní a dlouhodobou práci v mladém kolektivu
- Odpovědnou práci, při které se nebudeš nudit
- Práci na DPP / DPČ / HPP, dle dohody a tvých možností
- Odměnu 2000 Kč/ směnu - 160 Kč/ hodina
- Multisport kartu