Informace o pracovním místě
- administrativa spojená s chodem kanceláře jako je pošta, příprava dokumentů, tvorba prezentací atd.
- zajištění služebních cest (ubytování, letenky, občerstvení), podpora návštěv ze zahraničí
- drobné nákupy, objednávání kancelářských a jiných potřeb
- komunikace napříč odděleními, podpora HR týmu
- vydávání materiálů zaměstnacům
- budou se ti hodit zkušenosti s administrativou, nejlépe ve výrobní společnosti, ale není to podmínkou
- rozumíš si s MS Office, zejména Excelem, Wordem a PowerPointem
- tvá angličtina je min. na úrovni B1 (slovem i písmem)
- je ti vlastní komunikativnost, samostatnost, organizovanost
- zajímavá praxe, kde se můžeš ledacos přiučit a poznat, jak to chodí ve výrobní firmě
- práci na 2 měsíce na DPP, příp. DPČ, plný úvazek
- odpovídající ohodnocení
Mzda: | 150 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Brno |