Informace o pracovním místě
Hledáme člověka na výpomoc 2-3x týdně do kanceláře. Sídlíme přímo v centru Brna na Moravském náměstí.
Jakou máme o vás představu?
• Můžete chodit pravidelně dva až tři dny každý týden – důležité je pro nás pondělí v ranních či dopoledních hodinách a další den/dny budou na domluvě.
• Týdně bude stačit 8-12 hodin.
• Hledáme zodpovědného, svědomitého člověka se smyslem pro pořádek – pokud jste tak trochu puntičkář/ka, tak nám to vůbec nevadí.
• Práce s PC pro vás není cizí – poradíte se základními funkcemi MS Office (Outlook, Word, Excel)
• Jste aktivní řidič/ka (občasné cesty v rámci Brna)
Co vás čeká?
• Jedná se primárně o administrativní výpomoc HR týmu.
• Budete mít na starosti zakládání dokumentů, jejich kontrolu a archivaci.
• Výpomoc s organizací firemních akcí.
• Občas se najdou ad hoc činnosti, u kterých se ale vždy předem domluvíme na časových možnostech.
Co za to?
• 110 Kč/hod
• Částečná flexibilita v docházce
• Skvělá dostupnost kanceláře – Moravské náměstí
• Moderní kanceláře s klimatizací a s kávou po ruce
• Super kolektiv, který vás mezi sebe rád přijme
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | 110 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD |
ID inzerátu: 4015009 Vloženo: 21.09.2021
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...