Informace o pracovním místě
Jsme brněnská firma a zabýváme se energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Naším hlavním posláním je optimalizovat náklady na energie běžným lidem, kteří si v džungli dodavatelů a různých prodejních triků nezvládnou vybrat skutečně férovou nabídku.
V současné době potřebujeme posílit v administrativě. Hledáme dvě kolegyně na brigádu v nových krásných prostorách v Brně - Komíně. Budete členem administrativního týmu o 5-ti lidech, takže anonymní prostředí Vás u nás nepotká.
Vaše náplň práce bude zahrnovat:
- příjem pasivní infolinky, telefonické a emailové řešení požadavků stávajících zákazníků
- řešení běžné administrativy, práce v programech MS Office a interním systému
- spolupráci a support s ostatními odděleními
- přípravu smluvní dokumentace, zpracování pošty, evidence dokumentů
- zkušenost na pozicích jako zákaznická podpora či telefonní operátor podmínkou
- aktivní znalost MS Office
- nutnost odpracovat alespoň 100 hodin měsíčně
- zodpovědnost, samostatnost a preciznost
- schopnost učit se novým věcem
- velmi dobré organizační schopnosti, vynikající komunikační dovednosti
- fixní nástupní mzdu 150 Kč/h, po čase navýšení
- rozmanitou, zodpovědnou a samostatnou brigádu v mladém kolektivu
- individuální plánování směn
- zázemí ve stabilní rodinné společnosti spolu s přátelskou atmosférou
- Multisport kartu
- pravidelné teambuildingy
Mzda: | 150 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |