Informace o pracovním místě
Hravě zvládáš více věcí najednou? Ovládáš polštinu a angličtinu? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit náš chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je nová pozice specialista zákaznické podpory v Bohumíně.
Na čem budeš u nás pracovat?
Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady. Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami.
Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, pokladnami LE a smluvními prodejci.
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
Kromě toho ovládáš na komunikativní úrovni angličtinu a polštinu.
Máš v sobě zákaznický přístup.
Stresem se nenecháš zastrašit. Naopak jsi vůči němu imunní.
Pokud máš zkušenosti z call centra, bude to pro Tebe velká výhoda.
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí.
Každý den u nás v LE Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál.
Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny.
Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma.
Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.
Mzda: | 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Bohumín |