Informace o pracovním místě
Už od dětství jste řešili všechny problémy s nadhledem? Pro zákazníky byste se rozdali? Mluvíte i ze spaní a úsměv z tváře vám nemizí? Tak se přidejte do našeho týmu zákaznické péče, který hledá posilu! Budete součástí kolektivu, který se stará o zákazníky jedné z největších lékáren v České Republice.
Co bude tvořit tvoji pracovní náplň?
- Budeš pomáhat našim zákazníkům, vyřizovat jejich objednávky a odpovídat na telefonické i písemné dotazy.
- Přijímat telefonické, písemné či fyzické reklamace od našich zákazníků.
- Snažit se o co největší spokojenost našich zákazníků.
- Komunikace se zákazníky ohledně naší služby.
- Komunikace napříč celou společností.
Co od tebe očekáváme?
Chceme někoho, kdo na naše zákazníky bude příjemný i v pátek odpoledne a nevzdá to po prvním nepříjemném telefonátu. Hledáme člověka, který zapadne do našeho mladého týmu a kterého bude práce pro Pilulku bavit.
- Výborná znalost českého jazyka.
- Rozumíš si s počítačem a rychle se naučíš novým programům.
- Příjemné vystupování, komunikační schopnosti a trpělivost.
- Být zapálen do společné práce v dobrém kolektivu, ale být schopný pracovat i samostatně.
- Znáš práci na podobné pozici.
- Výhodou bude, pokud znáš Zendesk a naše produktové portfólio.
- Čistý trestní rejstřík.
- Dlouhodobou spolupráci.
Co ti můžeme nabídnout my?
- Práci na DPP se zajímavým finančním ohodnocením
- Flexibilní pracovní dobu.
- Žádný den tu není stejný, čekají tě pokaždé jiné situace a zážitky.
- Pořádáme společné firemní akce.
- Zaměstnanecké slevy na sortiment z naší nabídky.
- Přátelský mladý kolektiv.
- Speciální odměny za sezónní provoz.
- Firemní kuchyňku, v níž vás neustále čeká velký výběr kávy, čajů i dalších nápojů.
Máš zájem?
Pošli nám své CV a my se ti ozveme.
Místo máme volné ihned!
Mzda: | 100 - 110 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 9 |