Informace o pracovním místě
Technická podpora a servis zákazníkům, technickému týmu a manažmentu
* Nastavení a konfigurace HW a SW produktů a technologií, jejich upgradování
* Komunikace se zákazníky a technické konzultace (Helpdesk, ticketing, vzdálená podpora)
* Realizace servisních úkonů, instalací: on-site výjezdy
* Testing a diagnostika HW a SW
* Příprava technických řešení a služeb
* Dokumentování Troubleshooting a jejich řešení – pro interní potřeby ale aj pro klienty (tvorba manuálů, budování knowledge base)
* Podpora a analytická práce při zavádění nových produktů a jejich upgradů
* Technická podpora při eventech (projektový manažment: koordinace dodávky a implementace, pomoc při implementaci/nastaveních...)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Německý jazyk - výhodou
Další znalosti
Microsoft Windows, Android - ovládaní instalace a rozbehnutí SW
Min. znát „číst“ HTML, CSS
UNIX/Linux – základy
Microsoft Outlook – pokročilý
Administrace LAN/WAN – základy
Klient/server administrace – základy
Osobnostní předpoklady a zručnosti:
Řidičský průkaz B
Systematické a samostatné myslenie pri zadaní požadavek od klienta
Proaktivní přístup k řešení požadavků klienta
Komunikační zručnosti
Týmový hráč
Schopnost rychle se učit
Spolehlivost, důslednost
Zkušenosti s instalací a konfigurací IT techniky
Nabízíme práci v mladé, agilní společnosti, prostor na velkou seberalizaci a možnost získání rychlé zpětné vazby a nové zkušenosti. Také využití cizích jazyků pro naše zahraniční klienty. Můžeš se těšit na různé vzdělávací příležitosti, příjemné kolegy, teambuildingové aktivity. Pružná pracovní doba a práce z domu v případe potřeby je samozřejmostí. Další benefity upřesníme u osobního pohovoru. Počet zaměstnanců dohromady: cca 25, v ČR, 5
http://www.26house.com
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 8 |