Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat Váš pracovní den:
*Budete obsluhovat telefonní linku a samostatně vyřizovat komunikaci s klienty ve dvousměnném provozu.
*Zpracujete dotazy zákazníků zaslané emailem.
*Vyřídíte požadavky interních a externích zákazníků a zodpovíte jejich dotazy, budete k dispozici pro radu či informaci.
*Nejedná se o aktivní nabídku produktů ani služeb. Odměna není vázána na uzavřené smlouvy ani výnosy.
Hodíte se k nám, protože:
*hledáte možnost přivýdělku a jste komunikativní.
*nevadí Vám, když je občas klient ve špatné náladě a dokážete v klidu řešit jeho požadavek.
*rychle se učíte a brzo se orientujete v nových poznatcích.
*vlastníte maturitní vysvědčení a jste zodpovědný.
*si skvěle rozumíte s počítačem a orientujete se na WEBu.
*máte zkušenosti z poštovního provozu nebo s prací v Call centru (velká výhoda, ne však podmínka).
Proč pracovat právě u nás?
*Hledáte různorodou prací v příjemném prostředí s možností denního kontaktu s klienty.
*Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat.
*Budeme spolupracovat formou DPP/DPČ.
*Nastoupit můžete od 1.11.2019.
Pokud Vás námi nabízená pozice oslovila, přiložte k reakci Váš strukturovaný životopis v českém jazyce spolu s motivačním dopisem.
Uchazeči, kteří nesplňují podmínku úplného středního vzdělání s maturitou, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
V inzerátech jsou používány názvy pozic zpravidla v mužském rodě, a to z důvodu lepší plynulosti textu, v žádném případě tím Česká pošta, s.p. nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup k pohlaví nebo jednotlivým kategoriím povolání.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Ostrava |