Informace o pracovním místě
Máte zkušenosti se zákaznickým servisem a umíte anglicky? Máte zájem pracovat v nadprůměrně úspěšné výrobní společnosti? Máte zkušenosti s komunikací a řízením zákazníka ?
Pak to pojďte rozhodně zkusit!
Náplň práce:
- nastavení procesů a postupů v rámci oddělení zákaznického servisu
- řízení zákaznického servisu
- komunikace s klíčovými zákazníky v Evropě a sesterskými organizacemi, řešení nestandardních situací
- technická podpora, dohled nad dodávkami výrobků zákazníkovi
- pravidelný reporting výsledků, obchodní analýzy- 13.plat v podobě mimořádného ročního bonusu
- teambuildingové akce (2 do roka)
- výborný pracovní kolektiv
- 25 dní dovolené
- VŠ/SŠ vzdělání (ekonomický, obchodní směr výhodou)
- velmi dobrá znalost MS Office
- velmi dobrá znalost SAP (či jiného ERP systému) – implementace
- velmi dobrá znalost anglického jazyka (min. B2)
- vstřícná komunikace, příjemné vystupování
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Celá ČR |