Informace o pracovním místě
Hledáme zaměstnance na pozici asistent/ka centrální kanceláře.
Vaším úkolem bude:
-administrativní podpora pracovníků kanceláře a vedoucích pracovníků
-zajištění bezproblémového chodu kanceláře
-vyřizování telefonních hovorů, emailů
-evidence přijaté pošty a příprava dokladů pro hlavní účetní
-odesílání a vyzvedávání poštovních zásilek
-zodpovědnost za kontrolu správnosti a úplnosti přijatých dokladů
-zajištění zásobování kanceláře (občerstvení, kanc. potřeb apod.)
-údržba centrální kanceláře (zalévání květin atd.)
-reprezentace společnosti, přijímaní návštěv
-možnost profesního růstu
V případě zájmu nám zašlete životopis vč. osobní fotografie.
Požadujeme:
vzdělání SŠ, VŠ ekonomického, obchodního zaměření
proaktivita a pozitivní přístup k práci
samostatnost, zralost, spolehlivost
reprezentativní vzhled a vystupování
znalost jazyka AJ pokročilý mluvčí - nutná telefonická komunikace
práce na PC pokročilý uživatel (word, excel, outlook)
stylistické, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
dobré a motivující platové ohodnocení
práci v dynamicky se rozvíjející společnosti, která je součástí obchodní skupiny EWR Group a.s.
možnost profesního růstu
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 8 |