Informace o pracovním místě
Ahoj!
Hledáme do našeho týmu novou duši na administrativní pozici.
A co u nás budeš dělat…?
Podporovat tým: příprava dokumentů, faktur, podkladů, smluv, kontrola plateb,..
Drobné pochůzky: úřad, pošta,…
Vyřizování emailů, telefonátů, datové schránky...
Taková ta kancelářská klasika:)
Jenže u nás to není žádná nuda – vždy se najde nějaká zajímavá práce, která tě naučí samostatnosti, zodpovědnosti a určitě se naučíš něco nového do života!
Ale není to jen o tom - uvítáme každý zajímavý nápad, který u nás můžeme realizovat.
Co tak nějak očekáváme…?
o Pečlivost a organizovanost (mít věci v pořádku)
o Samostatnost a zodpovědnost (prostě něco vyřešit)
o Komunikativnost a přátelský přístup (prostě s námi mluvit)
Co nabízíme na oplátku…?
o Super kolektiv, se kterým je sranda
o Kanceláře na Karlíně ;)
o Možnost osobního, kariérního a finančního růstu (klidně s přechodem na HPP)
Mzda: | 140 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 8 |