Informace o pracovním místě
Máš alespoň základní povědomí o legislativě týkající ročního zúčtování daní zaměstnanců?
Jsi pečlivá/ý, spolehlivá/á a komunikativní?
Baví tě administrativa?
Tak nám dej o sobě vědět!
Do Mallu hledáme šikovné ruce a bystrou hlavu na výpomoc s administrativním zpracováním ročního zúčtování daní zaměstnanců.
Co budeš dělat?
• Vyplňovat a podepisovat se zaměstnanci prohlášení k daním („růžové formuláře“)
• Sbírat od zaměstnanců dokumenty k ročnímu zúčtování
• Zakládat dokumenty
• Komunikovat se zaměstnanci a vést evidenci odevzdaných dokumentů
• Základní znalost daňové legislativy týkajících se daní ze závislé činnosti – roční zúčtování daní za rok 2018. Nemusíš být daňový expert, ale musíš znát základní pravidla.
• Umíš vyplnit prohlášení poplatníka (růžový formulář)
• Spolehlivost, pečlivost a diskrétnost
• Dobré komunikační dovednosti
• Časovou flexibilitu docházet do firmy 2-3 dny v týdnu v období leden - únor
• Brigádu, která ti umožní poznat detailně zapeklitost daňové legislativy z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
• Příjemnou práci na 1,5 měsíce na 2-3 dny v týdnu v mladém kolektivu
• Férovou odměnu
Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | Praha 7 |